Pages

19 december 2014

Nieuwe werktafel


Hier in huis zijn er twee ruimtes waar ik mijn naaimachine en alles wat daar bij hoort neer kan (laten) zetten. Hier op de blog sprak ik vaak over het zomer- en winterverblijf. Zomers zat ik beneden in de winter boven.

Maar een kamer boven gaf voor mij steeds meer problemen en daarom hebben we er een tijdje geleden toch voor gekozen om definitief beneden te blijven zitten met mijn machines.
De voorraad blijft boven want dat past niet in deze kamer maar dan ga ik maar "winkelen" als ik iets nodig heb.


Zo zag de kamer eruit maar het is was allemaal niet zo handig ingericht. De tafel was te hoog voor mij en ook het zijtafeltje was niet handig omdat als we door de tuindeur gaan we steeds die tafel aan de kant moeten zetten.

Bij Ikea zagen we van die handige hoektafels en ik kreeg het idee om er twee tegen elkaar aan te schuiven zodat ik de beschikbare ruimte voor de tafel beter kon benutten.
Manlief was weer zo lief om het uit te voeren en er een mooie werktafel van te maken.

Ietwat verkeken op de breedte van de ronding maar dat blijkt achteraf heel handig te zijn. Als ik de stoel naar links draai zit ik recht voor de machine en draai ik naar rechts dan kan ik daar knippen of tekenen.




Onder de tafel staan 2 ladenkastjes met in totaal 10 laden. Handig om daar mijn spulletjes in op te bergen.
Ben helemaal blij met mijn nieuwe werktafel en ik hoop daar weer heel wat tijd aan te kunnen blijven werken.

Tot de volgende keer!

3 reacties:

Dorothé zei

Wat een geweldige werkplek Saskia en wat fijn dat je niet meer hoeft te verkassen. Als je moet winkelen in je eigen spullen heeft dat misschien ook een positieve invloed op je voorraad en dat kun je uitleggen zoals je zelf wilt ;-). Jij hebt in 2014 weer je draai gevonden met naaien. Ik ben heel voorzichtig weer gestart en hoop in 2015 'los' te gaan.

Groetjes,

Dorothé

corina zei

Veel plezier ziet er erg handig uit, ga je vast veel tijd in door brengen.
Fijn hoor zo'n handige man.

Corina

Bets zei

Veel plezier met je mooie werkplek en winkelen in je eigen huis is toch super.