Pages

8 december 2014

Sew Along Body voor Kerstmis deel 2


Voor deel 2 van de Sew Along Body voor Kerstmis hadden we 2 weken gepland.
Dit stond op het programma:

Eventueel een proefmodel maken.
Cups in elkaar zetten, Cups verwerken in de panden, Eventueel binnenwerk maken voor extra steun


Ik moest nog even goed denken hoe ik het binnenwerk moest maken maar met hulp van mijn lingeriemaatjes in de FB-groep is het toch gelukt.


Nadat ik de panden in elkaar gezet had kwam ik er achter dat er iets niet klopte met de tekening en/of niet genoeg rekening had gehouden met de beperkte rek van de lycra. Ik heb daarom een spie in het zijpand moeten zetten, op zich staat dat best wel leuk en het ziet er nu naar uit dat de body past.

Komende week staat de verdere afwerking van de body op het programma. Voor mij zijn dat de pijpjes doorstikken, de schouderbanden en sluitingen aanzetten en dan wil ik er nog wat blingbling op zetten.


Nog eventjes werk maar dan is mijn body dan ook ruim voor kerst klaar.

Tot de volgende keer!

2 reacties:

Marian zei

Deze gaat volgens mij heel gaaf worden, mooi stofje!! en als het opgelost kan worden met een spie die dan ook nog eens best mooi staat...:)

Alice zei

Chic om een witte body voor de kerst te maken, weer eens iets anders dat het tadiotionele zwart of rood. Leuk om te zien op FB te zien dat je met de hotfix aan de slag bent, wellicht voor deze body...?? Gr. Alice