Pages

18 december 2014

Sew Along een Body voor Kerst deel 3


De afgelopen weken heb ik jullie mee laten lezen over mijn weg tijdens de Sew Along een body voor kerst.
En het is me gelukt om hem (ruim) voor de kerst af te hebben.

Ik heb er nog een paar glittertjes op gezet voor het kerstgevoel en hij past ook redelijk.
Ik krijg hem niet helemaal mooi op de paspop maar in het echt zit hij wel glad,

Ben niet helemaal tevreden over de pasvorm omdat hij nu nog iets teveel ruimte heeft maar hij is zeker draagbaar.

Of ik hem veel ga dragen? Mwah, dat weet ik nog niet. Geloof niet dat het echt iets voor mij is maar het ging vooral om de uitdaging om een passende body te maken en dat is (bijna) gelukt.

Volgend jaar ga ik er nog een keer een tekenen want zoals jullie in in een eerder bericht konden lezen was de tekening niet helemaal goed.

Maar in januari starten we eerst met het forum een Sew Along Badkleding maken. Zal ik dan zomer 2015 eindelijk mijn zelfgemaakte badpak dragen?

Tot de volgende keer!

2 reacties:

Marian zei

Hij is prachtig geworden...je hebt ook een heel mooi stofje gebruikt, en de blinkertjes aan de cup rand zijn ook heel mooi..
Ik heb hetzelfde gevoel als jij denk ik met een body...het is om te dragen, maar ik weet ook niet of ik het wel zo prettig vind, een slip, bh en voor de warmte een hemdje vind ik persoonlijk op een of andere manier toch fijner.
En je badpak gaat ook lukken, dat is bijna hetzelfde als een body....

corina zei

Hij is in elk geval heel erg mooi geworden. Vind je lycra erg mooi, net als je bling bling het maakt hem wel af.
Heel erg herkenbaar van het wel of niet dragen van een body, heb er ook ooit een gemaakt en nooit aangehad.
Ben heel benieuwd naar je badpak.

Corina