Pages

24 januari 2015

Nog een comfort-bh


Nou lijkt het alsof ik in vliegende vaart bh's aan het maken ben maar het is eerder dat ik wat achter loop met het maken van de foto's.

Dit is de tweede comfort-bh die ik gemaakt heb. Hetzelfde "recept" als van die ik eerder deze week heb laten zien alleen het kantje zit er nu andersom op.  Het schulpje zit nu aan de bovenkant en ik heb de onderrand afgewerkt met elastisch biasband.

Deze heb ik aangezet met het paspelvoetje van Bernina (voetje 38) en dat blijft toch een van mijn favoriete voetjes.

De slip is ook weer het taillemodel maar deze keer heb ik het kant verwerkt over de hele lengte en daar huidskleurige powernet achter gezet. Het blijft een degelijke slip (maar die zitten nu eenmaal het prettigste) maar hij kijkt dan weer net wat anders.

Nummer drie van de comfort-bh is ook alweer in de maak, dan kan ik weer even vooruit met deze bh's en wordt het weer tijd voor een ander model. Het moet wel uitdagend blijven om ze te maken.

6 reacties:

Gondalien zei

Waarschijnlijk komt het door de kleur/kant-combinatie maar deze vind ik een stuk minder "degelijke" uitstraling hebben dan de vorige. Maar het belangrijkste is dat hij prettig zit. Niets zo vervelend dan snijdende bandjes. Ben benieuwd hoe de volgende er uit komt te zien.

simoneannemone zei

Je hebt gelijk Gondalien dat deze bh er weer minder degelijk uitziet.

Zo zie je maar hoe het gebruik van andere materialen de uitstraling van een bh kan veranderen.

Saskia

Firewoman zei

Zo, mooi en vooral sjieke set is dit geworden. Erg leuk stofje en in combinatie met het kant geeft het een mooi uiterlijk. Tekent het biasbandje niet af?

Neeltje

Dorothé zei

Precies de dingen die de anderen zeiden en vroegen vielen mij ook op. Ik voeg er nog aan toe dat ik vind dat je erg productief bent en dat ik daar jaloers op ben. Ik hoop dat het besmettelijk is.

Groetjes,

Dorothé

corina zei

Ik vind hem ook erg sjiek dit setje net als mijn voorgangers.
Zo zie je maar weer wat een stofje en een kantje kunnen doen.
Ben benieuwd naar de volgende creatie.

Corina

Diana Nuland van zei

Deze vind ik ook echt een snoepje. Deze is heel delicaat, dat geeft ook mijn voorkeur. Zo leuk om te zien dat jij ook zo blij met je voetje bent.