Pages

12 februari 2015

Computer uit.......


Ik kan zo verdwalen op het wereldwijdeweb dat de tijd ongemerkt heel snel voorbij gaat.
Al die leuke blogs, websites en vooral de filmpjes waarbij je van alles kunt leren en zien.
En ook onze Facebookgroep Zelfkledingmaken is heel erg actief. 
Het gaat natuurlijk ook zo gemakkelijk, lekker lui op de bank en je reis over het wereldwijdeweb kan beginnen. Vooral op die dagen dat mijn gewrichten weer zo protesteren en ik niet ben vooruit te branden worden er veel video's bekeken.

Maar voordat je het weet is het weer tijd om te rusten en heb je nog niet achter je naaimachine gezeten.

Dus het plan is om toch eens wat vaker die computer (weer) uit te doen en lekker meters te gaan maken achter de machine.

Al die inspiratie die ik overal vind, daar moeten toch op zijn minst een paar dingen van uitgewerkt worden anders hoef je die inspiratie ook niet op te slaan denk ik dan maar.

Dus voor nu: computertje uit en Nientje aan!

Tot de volgende keer!

3 reacties:

Firewoman zei

Oh, dit is herkenbaar. ik ben 's avonds vaak zo moe dat de wasmachine niet aankomt. de computer is vaak wel aan. En dat kan gerust andersom. Succes met je voornemen!

corina zei

Ook hier is het herkenbaar hoor, ff gauw nog dit en dat en voor je het weet is de avond om.
Zo gaat het in het weekend ook nog wel eens ga het toch ook maar eens proberen hoor om wat minder achter de pc te te zitten.

Corina

Diana Nuland van zei

heel herkenbaar, staat de laptop uit....is daar ook nog je smartphone, tablet.....;)