Pages

10 april 2015

Lente-setje




Ik was bezig met een setje dat niet helemaal wilde worden wat ik vond het dat moest worden en heb dat aan de kant gelegd voor een later tijdstip.

Maar toen was het wel tijd voor een setje dat me weer een goed gevoel zou geven en dat is dit fleurig setje geworden.  Een voorbeeld waarvan de stof alles al zegt en verder geen tierelantijntjes nodig heeft.

Het is niet echt een uitdaging om te maken maar je wordt wel helemaal vrolijk als je met zo'n setje bezig bent.

Om de stof niet te onderbreken heb ik onderin de cups plooitjes gemaakt.
Jammer alleen dat de stof heel gauw rafelde waardoor ik bij de oksel het wat bij moest werken. Niemand die het ziet als ik hem draag maar jammer is dat weer wel.

Erbij een hipster volgens het patroon uit de Ottobre en een slip die ik zelf op maat heb getekend.

Sommigen zullen wel denken dat dit ook geschikt is voor een bikini en dat is het misschien ook wel maar voor mij is het toch echt een lingerie-setje.



Ik heb ook nog een aantal hipsters gemaakt.  Op de Berninablog kun je er meer over lezen.

Tot de volgende keer!

3 reacties:

Gondalien zei

Mooi fleurig setje. Ik krijg idd bij het zien hiervan de neiging om naar het zwembad te gaan. Leuk jouw berninablog.

Alice zei

Van dat setje wordt je, samen met het mooie weer, helemaal vrolijk. Leuke hipster heb je gemaakt, vraag me af of deze lekker dragen..Gr. Alice

Marian zei

Leuk setje...het vorige was ook al zo vrolijk...deze ook weer..