Pages

30 mei 2015

Cameo-probeersels


Deze week de Cameo natuurlijk uitgeprobeerd en dit is mijn eerste mini-projectje.
Twee nieuwe speldenkussens,  want die ik met de borduurmachine heb gemaakt waren ondertussen al aardig versleten.

Beide speldenkussens komen van een silhouet-patroon die ik getraceerd heb met het computerprogramma Silhouette Studio dat bij de Cameo hoort.
Al is de eerste sowieso niet echt origineel want die kwam ik later ook al bij ander bestanden tegen. Denk dat het lingerie-setje dan ook al ergens bestaat.

Maar het was leuk om het zelf uit te proberen en het programma te leren kennen.



Kon het niet laten om er een paar hotfix-steentjes op te plakken en de hoekjes zijn versierd met roosjes en strikjes omdat ik die niet goed kreeg opgevuld met die vervelende handen van mij.



Dit is maar een van de mogelijkheden die er zijn met de Cameo, mijn Pinterest bord loopt al aardig vol met ideeën.

Maar vinyl op glas plakken en dan in de vaatwasser doen is geen goed idee, de letters waren verdwenen. Dat mag dus nog een keer met andere materialen.

En ook met deze hobby ligt het gevaar van hamsteren op de loer.
Hoe ik dat weet?
Tja, ik heb een winkeltje hier in de buurt ontdekt dat ook flox en flex verkoopt.

Oeps.........

Tot de volgende keer!

1 reacties:

Jos zei

Wat een leuke speldenkussens!
Gevaarlijke hobby erbij ja