Pages

23 mei 2015

Cameo Silhouette



Op het wereldwijdeweb had ik al vaak zitten kijken naar de mooie projecten die gemaakt worden met de Cameo Sihouette.  Maar ik heb al zoveel dingen die ik wil maken en vaak (te) weinig energie om zelfs maar een klein gedeelte van mijn lijst af te werken.

Mijn borduurmachine stond al heel lang te verstoffen onder de tafel en ik kwam er maar niet aan toe om daar iets mee te doen. De eerste jaren heb ik hem veel gebruikt maar langzaam werd het steeds minder.  Maar eerlijk gezegd vond ik het ook niet meer zo leuk om te borduren. Ben er ook niet zo goed in en het steeds weer draden wisselen bij een nieuw kleurtje vond ik eigenlijk niet meer zo leuk om te doen.

Daarom vorige week de knoop doorgehakt en besloten om de borduurmachine te verkopen en daarvoor in de plaats een Cameo te kopen. De machine was zo verkocht en de Cameo Silhouette staat nu hier op de tafel.

Het gevoel heeft (ook deze keer) weer gewonnen van het verstand. Maar daar kan ik wel mee leven en ik ben er helemaal blij mee!

Ik heb me ingehouden en nog niet teveel materialen erbij gekocht. Eerst maar eens van alles uitproberen en kijken wat ik leuk vind en wat niet.

Er zit ook een computerprogramma bij waarmee je zelf plaatjes kunt traceren. Daar heb ik van de week al mee zitten spelen en dat is ook erg leuk om te doen.
Verder zijn er op het wereldwijdeweb heel veel video's en tutorials te vinden over het werken met de Cameo.

Ik denk zo dat jullie de komende tijd wel wat projecten voorbij zien komen.

Tot de volgende keer!

5 reacties:

Mariette zei

Leuk! Heel veel plezier ermee. Ik heb er lang over na zitten denken maar ik ga er binnen afzienbare tijd ook een kopen. M'n borduurmachine mag nog niet weg, maar de topjaren van het machineborduren zijn wat mij betreft wel voorbij, dit jaar nog niet een keer gebruikt. Super, ik ga volgen wat je er allemaal mee gaat doen, succes!

Marieke zei

dat is een leuke aankoop, ga je heel veel plezier aan hebben, ik heb hem ook, maar wel mijn borduurmachine gehouden, al gebruik ik hem ook niet meer :-)

Groetjes, Marieke

Marian zei

Leuk eer een nieuwe hobby erbij...die kun je niet genoeg hebben...en nu ga ik eerst googelen wat een cameo is en kan :)

Karin zei

Hoi Saskia, mijn handen jeuken wel of geen cameo kopen. Ben bang dat mijn hart het ook wint van mijn verstand. Weer een hobby erbij. Waar heb jij hem gekocht als ik vragen mag. grts en veel hobby plezier. Karn

simoneannemone zei

Hoi Karin,

Ik heb hem gekocht bij Bea's Hobbyplaneet maar als je googled dan kom je ook wel winkels/webshops bij jou in de buurt tegen.

Nu ruim 2 weken verder ben ik er nog steeds blij mee (kijk maar naar mijn andere berichten :-) )

Groetjes,
Saskia