Pages

9 mei 2015

Ondertussen op Facebook



Vorig jaar schreef ik al dat het forum Zelfkledingmaken over zou gaan naar Facebook.
Dat is een heel wijs besluit geweest want we hebben nu een hele fijne groep dames die enthousiast meepraat over het zelfkleding maken.

En het is niet bij die ene groep gebleven want de hoofdgroep heeft ook een aantal subgroepen gekregen. Zo is er een Patroontekengroep, een Kleur en Stijl groep, een Lutterloh groep, een Cover en Lockmachine groep en een Verkoopgroep.

Eigenlijk had ik me voorgenomen om er geen Lingerie-groep aan toe te voegen.
Mijn ervaringen met Lingeriegroepen zijn niet zo heel goed omdat het daar toch vaker gaat rommelen dan in andere groepen. En dan is de gezelligheid ver te zoeken. Vandaar dat ik die van mij een tijdje geleden al had gesloten en hield ik het bij onze Lingeriemaatjes. Een leuke groep dames die het goed met elkaar kunnen vinden en elkaar inspireren.

Maar er werd regelmatig gevraagd of er geen lingeriegroep bij kon komen en ik kon het toch niet laten.  Het is gewoon leuk om anderen op weg te helpen bij het lingeriemaken.
Nu hebben we dan ook sinds vorige week een nieuwe subgroep Zelfkledingmaken Lingerie en Badkleding.

Het is de bedoeling dat we elke maand een nieuw project gaan maken. Deze keer beginnen de dames met een basis-slip zodat ze leren werken met de materialen. En volgende maand starten we dan weer met een nieuw project.

En ondertussen kletsen we gewoon digitaal verder over al die leuke dingen die met het Lingeriemaken te maken hebben.

Wil je meedoen dan ben je natuurlijk van harte welkom! (als je maar niet gaat zeuren ;-)  )

En natuurlijk gaat het forum Zelflingeriemaken ondertussen ook gewoon door want je kunt nooit genoeg kletsen over onze leuke hobby.

Maar het kan nog zo leuk zijn op FB en het forum dit blijft toch nog steeds het plan.

Tot de volgende keer!

4 reacties:

djaktief zei

Ik merk dat de computer toch teveel van mijn naaitijd en energie opslokt. Ik doe mijn best om het te verbeteren.

Wel knap dat je dat allemaal zo goed kunt combineren.

Groetjes,

Dorothé

Kim zei

Wat een leuke foto´s zeg!

Jacky zei

Zo blij met de lingerie groep,fijn dat je het toch begonnen bent😀

Jacky zei

Haha die vraagtekens moest een smiley zijn,sorry