Pages

20 september 2015

Allemaal bloemetjes



Tja, ik ben nu eenmaal gek op bloemetjes en als ik dan een leuk printje zie liggen bij de stoffenkraam dan gaan ze vaak mee naar huis.

Deze stofjes heb ik gekocht bij de couponnen-man hier op de markt. Het zal wel in de uitverkoop zijn geweest mezelf kennende.

De bh hierboven is een comfort-bh, want die vind ik nou eenmaal het fijnste dragen.


Maar voor deze had ik geen mooie bijpassende powernet voor het bovenstuk dus hier heb ik gewone bandjes bij gemaakt. Ik had geen breed schouderband en ik wilde een keer iets anders dan de schouderbanden die ik normaal maak,

Daarom heb ik hiervoor 2 schouderbanden tegen elkaar aan gestikt en deze bekleed met lycra. Beetje jammer dat de lycra eigenlijk iets te dun is waardoor je het stiksel er net doorheen ziet.

Verder eigenlijk niet zoveel bijzonders te melden over deze bh's.  Ik heb dezelfde cups en beugels gebruikt als bij de zwarte bh en dat zit gewoon goed.

Het gaat allemaal niet zo snel meer,  maar stukje voor stukje komen we er wel.

Maar als ik eerlijk ben dan vind ik deze setjes niet zo heel uitdagend om te maken. Het wordt toch weer eens tijd voor wat meer kant of blingbling.  Dit is mooie kastvulling en fijn om te dragen maar ik moet toch weer eens proberen om wat meer van de gebaande paden af te komen.

Ik ga mijn best doen!

Tot de volgende keer!

2 reacties:

corina zei

Dat zijn mooie vrolijke setjes geworden en fijn dat ze goed zitten.
Mooi op gelost je bandjes zo met het dubbele schouderband, ziet er goed uit.
Hier ga je weer veel plezier van hebben.

Ben wel benieuwd naar het volgende setje want als ik het zo lees gaat die er totaal anders uitzien.

Corina

Marian zei

Wat een leukerds....je kunt met zulke stofjes niet zoveel ' extra's kwijt, dat is ook niet nodig.
Vooral de bovenste vind ik helemaal super door het stofje...heeft iets lieflijks...