Pages

16 september 2015

Hamsteren!


Schrijf ik in mijn vorig bericht nog dat het tijd wordt dat ik de boel eens grondig ga uitzoeken en wegdoen wat ik niet meer gebruik zie ik diezelfde dag op Marktplaats een advertentie met kantjes voor een heel reƫle prijs.

En dat laatste is zeldzaam tegenwoordig want wat mensen durven te vragen voor lingeriematerialen op MP is niet meer leuk.  Dan ga je toch veel liever naar je favoriete winkel toe?

Maar voordat ik het wist was het geregeld en stond gisteren de pakketjes-meneer weer eens voor de deur.


En ik ben weer 80 meter kant rijker. Veel luxe kantjes, een aantal verrassende kantjes waar ik door uitgedaagd wordt om dat te verwerken (jippie!),  kortom echt weer een leuke voorraad erbij.

Maar ik had al zoveel kantjes liggen die ik van zijn langzalzeleven niet weggewerkt krijg.
En het past niet meer in de kast en dozen dus dat wordt eerst een nieuwe doos kopen voordat ik ze op kan bergen.

Misschien wordt het toch tijd voor een praatgroep............hellup hou houd ik mijn hamstergedrag in bedwang?

Tot de volgende keer!

7 reacties:

Mariette zei

Mooi partijtje heb je ingeslagen, gelijk heb je! Succes ermee!

Firewoman zei

Mooie kantjes zitten er tussen. Ach, plezier hebben met kopen, uitpakken en opbergen is toch ook fijn?

Handige Handjes zei

Heerlijk zo'n voorraad! Ik weet niet of ik dit nu erg moet vinden, gewoon van genieten!

Marian zei

ooohhh wat ben je erg :)
80 meter kant...reken maar uit hoeveel bh's dat zijn...
Maar ik snap het wel hoor, hier gaat het goed met de beheersing...komt bij jou straks ook wel goed...soms denk ik wel eens...zouden we niet nog eens naar KB moeten rijden...en nee, dan mag ik van mezelf niet, eeeerrrrst de voorraad opmaken...

Unknown zei

heloo, it is very nice for sewing something like this, try

http://www.burdastyle.com/patterns/lace-tanga-panties

Anneke van der Knaap zei

Heerlijk om zoveel kantjes te hebben.
Goed zichtbaar leggen in je naaikamer, dan krijg je gelijk weer zin om iets te maken. Heel verleidelijk, hoor.

corina zei

Dat zijn een hoop meters, ik zie er een paar die ik herken.
Hier ga je vast weer heel veel plezier van hebben al is het maar door er naar te kijken en af en toe ff te voelen.

Corina