Pages

13 september 2015

Herkenbaar?



Ik kan hier een heel verhaal bij gaan schrijven maar ik denk dat het heel herkenbaar is voor diegene die hobby-materialen hamsteren.

Al die stoffen die ik heb voor het kleding- en lingeriematerialen vallen wel ergens in deze indeling.

Maar het wordt tijd om de boel eens grondig uit te zoeken en misschien dat ik dan eindelijk zo ver ben om de categorie "eeeh toch niet zo mooi" weg te doen.

Want wegdoen is toch vaak moeilijker dan je denkt...........want misschien..........stel je voor.............

Herkenbaar?

Tot de volgende keer!

1 reacties:

Anneke van der Knaap zei

Ja, dat is zeker herkenbaar,ik heb vaak dat ik loop te zoeken naar een stofje en het niet kan vinden achteraf heb ik het toch weggegooid,jammer
En had het zo goed kunnen gebruiken. Volgende keer maar niet zo snel ruimen,haha
Maar ja je hebt af en toe zon schoonmaak gevoel.

Groetjes Annemarie