Pages

9 september 2015

Kaarslicht



De donkere dagen voor Kerst lijken nog ver weg als ik dit in september schrijf maar ik dacht laat ik maar eens een keer ruim op tijd zijn in plaats van alles maar op het laatste moment te doen.

Bij de Action zag ik deze windlichten staan. Helemaal niet duur (nog geen 2 euro) en in verschillende kleurtjes.

Ik zag er meteen iets in om met mijn Cameo Silhouette te kunnen spelen. Hij had even stilgestaan (je kunt namelijk niet je hele huis volplakken) maar mocht nu weer aan de slag.


Twee tafereeltjes uitgesneden uit mijn (nu al) grote verzameling plaatjes.
Deze uitgepeld en op het glas geplakt.  Heel simpel uitgelegd want om het mooi te pellen en goed geplakt te krijgen komt iets meer bij kijken maar daar wil ik jullie niet meer vermoeien.

En vind het wel leuk geworden. Staat gezellig als die donkere dagen voor Kerst er dan zijn, want het is zover voordat je het weet.

Maar eerst nog maar eens genieten van deze nazomerse dagen die ze ons beloofd hebben.

Tot de volgende keer!

5 reacties:

Gondalien zei

Mooi. En gewoon nu al neer zetten, kan je er tenminste lang van genieten. Of je maakt er nog een speciaal voor Halloween/herfst. Je hebt ook leuke plaatjes met b.v. Pompoenen.

Firewoman zei

Dat ziet er goed uit. en er is vast nog plek voor meer. dus gewoon lekker nog meer maken.

Neeltje

Bets zei

Heel mooi moet ook maar eens kijken of ik ze nog kan vinden .Ook leuke cadeautjes.

Diana Nuland van zei

Wat gaaf, om zo voor kerst bezig te zijn. Die printer is toch wel heel erg leuk.

Dorothé zei

Leuk hoor.... ik maak graag kaarsen.

Groetjes,

Dorothé