Pages

1 oktober 2015

31 dagen oktober 31 dagen een bericht dag 1





Alweer 2 jaar geleden schreef ik in de maand september elke dag een bericht
.
Omdat ik mijn blog de laatste tijd een klein beetje verwaarloosd heb wil ik dit in deze maand oktober nog een keertje doen om het goed te maken.

Ik ga het  31 dagen oktober 31 dagen een bericht noemen.

Waar ik het dan 31 dagen over ga hebben? Over van alles wat ik maar op dat moment kan bedenken. Geen idee of het ellenlange teksten worden of misschien alleen een foto of iets daar tussen in.

Ik heb wel een lijstje langs mijn toetsenbord liggen om de ideeën op te schrijven.

We zullen aan het einde van oktober wel zien wat het is geworden en waar het over ging.

Tot morgen!

31 dagen oktober; 31 dagen een bericht.
Dit was bericht 1

3 reacties:

Hennie zei

Succes!!
Bijft leuk zo'n blog, toch?
Facebook is ook erg leuk maar een bericht is maar één dag 'leuk' daarna is het alweer "oud" nieuws, of vind ik dat alleen?
Groetjes, Hennie

Manon Moers zei

Wat leuk! Ik ga je zeker volgen. Succes! Het zal echt niet meevallen om elke dag iets te verzinnen. Maar dat gaat jou zeker lukken.
Liefs, Manon

corina zei

Leuk zit er niet elke dag achter maar ga ze zeker lezen.
Veel plezier met het schrijven.

Corina