Pages

7 oktober 2015

31 dagen oktober 31 dagen een bericht 7



Er wordt regelmatig gevraagd of ik mijn blog niet in het Engels kan schrijven.
En ik zou dat wel willen (naast de Nederlandse tekst)  maar ik ben gewoon niet zo goed in Engels.

Bij mijn eind-examen heb ik een goed punt gehaald omdat ik in plaats van te schrijven over mijn hobby of de hond, van de leraar een verhaal over Roodkapje mocht schrijven (ik zie nog zijn verbaasde blik en daarna zijn lach toen ik het vroeg).
Ik ben lid van een aantal Engelstalige Facebookgroepen en ik schrijf daar ook wel eens wat maar volgens mij zitten zij daar te schaterlachen achter hun scherm als ze mijn berichten lezen.



Dus sorry, het blijft alleen in het Nederlands, maar gelukkig is er nog een vertaalknop.

31 dagen oktober 31 dagen een bericht
Dit was dag 7