Pages

3 oktober 2015

31 dagen oktober 31 dagen een bericht dag 3

Natuurlijk zou ik als ik het kon allerlei workshops, opleidingen enzovoort in de praktijk willen volgen.  Maar helaas gaat dat niet en ben ik vooral aangewezen op dat wat je op het wereldwijdeweb kunt vinden.

En dan is het fijn als je ook online-workshops kunt volgen.
De workshops van Craftsy zijn mijn favorieten. Ik schreef al eerder over de lingerie-workshops van Beverly Johnson maar er zijn er nog meer waar ik enthousiast over ben.

En hoewel mijn Engels niet zo heel goed is kan ik de meeste lessen goed volgen. Woord en beeld bij elkaar maakt het natuurlijk wel gemakkelijker.

Maar ook hierbij moet je opletten dat je niet gaat hamsteren en daarom heb ik mezelf voor dit moment een stop opgelegd. Eerst de lessen die ik nu heb maar eens goed bekijken en uitproberen en dan mag ik pas weer nieuwe kopen.

31 dagen oktober 31 dagen een bericht.
Dit was dag 3.

1 reacties:

Ineke Groeneveld zei

Hoi Saskia

Als je wil kom ik een keer naar je toe hoor om je dingen samen te doen hoor.
Groet Ineke