Pages

13 oktober 2015

31 dagen oktober 31 dagen een bericht dag 13


Trouwe bloglezers hoef ik niet te vertellen waarom deze hamster niet kan ontbreken in deze serie 31 dagen oktober 31 dagen een bericht.

Want ik ben erfelijk belast met het hamster-virus. Ik kan het gewoon niet laten om veel hobby-spulletjes om me heen te verzamelen.  En ik vind het heerlijk om daar regelmatig door heen te dwalen en te bekijken wat ik allemaal nog heb.

Maar ik probeer op het moment wel mijn hamsterdrang te bedwingen. Want mijn kasten en dozen zijn gewoon te vol.  Dus alleen als ik iets echt, echt, echt mooi vind dan koop ik het.

Probleem alleen is dat ik heel veel echt, echt echt..................


31 dagen oktober, 31 dagen een bericht
Dit was dag 13

1 reacties:

corina zei

Oh en dit is zo herkenbaar dat hamster gedrag.

Corina