Pages

14 oktober 2015

31 dagen oktober 31 dagen een bericht dag 14



Ik ben nog steeds heel erg blij met mijn Nientje maar ik ben me er ook heel goed van bewust dat ik er niet alles uithaal en nog niet altijd er mee kan lezen en schrijven.  (nou kan ze dat juist weer niet maar jullie snappen wat ik bedoel)

De standaard dingen lukken heel goed maar ze kan veel meer en vooral ook handiger en dat heb ik niet altijd in de gaten..

In de groep Berninafans merkte ik ook er meer dames zijn die dit probleem kennen en van het een kwam het ander en nu hebben we een activiteit bedacht om je machine beter te leren kennen.

Morgen 15 oktober gaan we er mee starten en elke twee weken komt er een nieuwe opdracht.

Je kunt er meer over lezen op de Berninablog

31 dagen oktober 31 dagen een bericht
Dit was dag 14

0 reacties: