Pages

2 oktober 2015

31 dagen oktober 31 dagen een bericht dag 2




In een van de berichten van 2 jaar geleden (30 dagen een bericht) kwam ik deze foto tegen Klikklik. En zoals jullie op de foto hier kunnen zien heeft hij twee jaar  in de kast gelegen voordat hij een tuniek mocht worden.

Mijn kast raakt een beetje te leeg en alleen maar shoppen bij de bekende winkels gaat me te ver als je zoveel lappen in de kast hebt liggen. En deze shirts zitten gewoon heel fijn en zijn ook zo in elkaar gezet.



Het is het A-lijn shirt dat ik vorige winter ook gemaakt heb. Het patroon is nagemaakt van een gekocht shirt.
Omdat ik wat meer kleur in de kast wilde hebben en ook wat variatie koos ik voor de effen groene mouwen in het shirt. Even wennen voor me die felle kleuren.



Het andere stofje heb ik dacht ik in het voorjaar gekocht. Het is iets dunner dan het andere shirt maar het valt ook mooi.

Zo, weer twee shirts erbij. Op naar het volgende project.

31 dagen oktober 31 dagen een bericht
Dit was dag 2

5 reacties:

Alice zei

Leuke shirts geworden, inderdaad nog lekker vrolijk. Laat de berichtjes maar doorkomen, ik lees ze met plezier -)

Firewoman zei

Mooie shirts en wat kleur is altijd goed.

Bets zei

Zo jij durft elke dag een berichtje hihihi maar wat een vrolijke shirts zeg moet ik toch ook weer eens aan beginnen veel leuker dan die gekochte donkere dingen .

corina zei

Ik vind beide erg mooi van kleur, vind de felle erg leuk zo met de effen mouwen erin.

Altijd fijn een goede basis.

Corina

anna zei

Ziet er prachtig uit hoor. Ik hou wel van die opvallende kleurtjes!