Pages

28 oktober 2015

31 dagen oktober 31 dagen een bericht dag 28



Eigenlijk ben ik helemaal niet zo'n ster in het kledingmaken. Ik rommel maar wat en probeer er het beste van te maken. Het is maar zelden dat ik honderd procent tevreden ben over mijn werk en dat ik er geen naai-technische fouten in zie.

Maar eerlijk gezegd kan ik me daar helemaal niet druk om maken. Het gaat er mij vooral om dat ik me kan ontspannen (soms wat minder als het tornmesje weer nodig is) achter de naaimachine en dat ik kan genieten van alles wat met mijn hobby's te maken heeft.

Ik hoef helemaal niet heel goed te zijn en ik doe zeker niet mee aan een competitie wie de beste is. Zolang ik dit leuk vind en nog kan genieten van de kleine dingen van het zelfkleding maken, kan helemaal blij worden van een mooie rij steken, dan ben ik tevreden.

31 dagen oktober, 31 dagen een bericht
Dit was dag 28