Pages

31 oktober 2015

31 dagen oktober 31 dagen een bericht dag 31



En toen was het alweer de laatste dag van oktober en dit is dan ook de laatste "31 dagen oktober 31 dagen een bericht".

En het is voor mij ook een beetje een speciale dag want ik ben vandaag jarig.

Ik ben alweer een hele tijd op deze wereld en ik hoop er nog een heleboel jaren aan vast te plakken.
En niet alleen omdat ik nog zoveel creatieve ideeën heb en mijn voorraad nog veel te groot is.

Het was leuk om elke dag een bericht te schrijven, soms ging het nergens over en soms een beetje weer wel. Maar dat is precies wie en wat ik ben hier op mijn blog. Mijn privé-leven houd ik privé maar mijn creatieve leven en alles wat daarbij op mijn pad komt daar praat ik graag over.

Ik ben benieuwd wat november ons gaat brengen!

31 dagen oktober 31 dagen een bericht
Dit was dag 31

4 reacties:

Alice zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren in gezondheid, met geluk en creativiteit. Ik heb al je berichtjes in oktober gelezen, leuk! Soms best lastig om je blog bij te houden met alle dingen die er ook op FB gebeuren, heb ik ook. Maar ik vind het nog steeds het leukste om alle blogs te lezen die me interesseren. Gr. Alice

Dorothé zei

Proficiat Saskia.

Knap om een hele maand iedere dag te bloggen.

Groetjes,

Dorothé

Gondalien zei

Hartelijk gefeliciteerd, maak er een fijne dag van. Ik hoop nog vele jaren leuke berichtjes van je te mogen lezen.

Firewoman zei

Alsnog gefeliciteerd en ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad.

Groeten Neeltje