Pages

5 oktober 2015

31 dagen oktober 31 dagen een bericht dag 5


Vandaag een ode aan mijn tornmesje; want wat zou ik zonder jou moeten?

Mijn steun en toeverlaat in moeilijke tijden als het allemaal niet zo gemakkelijk gaat als ik het zou willen. Of als ik weer eens zo eigenwijs ben en de verkeerde weg op ben gegaan.

Je zegt niets terug als ik mijn goede humeur verlies en dingen zeg die ik niet mag zeggen van mijn moeder.  Maar stug en onvermoeibaar help je me verder om al die steekjes weer los te tornen.

Soms heb ik wat moeite met je, want dan ben je onvindbaar. Je vindt het leuk om je te verstoppen en je ben daar heel vindingrijk in.
Maar als we elkaar dan weer gevonden hebben dan zijn we het ook snel weer eens met elkaar.

Al denk ik dat je het wel met me eens zou zijn dat we de samenwerking iets minder intensief kunnen maken. Want ik weet dat ik soms wel erg veel van je inzet vraag.
Maar je klaagt nooit en blijft onvermoeibaar en stug doorgaan. Geen enkele steek is voor jou te moeilijk geen enkele naad te lang.

Ach lief tornmesje, samen kunnen we de wereld aan!

31 dagen oktober 31 dagen een bericht
Dit was dag 5


2 reacties:

Hennie zei

Ha, leuke post! Heel herkenbaar......
Groetjes, Hennie

Dorothé zei

Heel leuk en herkenbaar Saskia. Complimenten voor je blog. Ik lees tegenwoordig op de telefoon en dan kan ik er bij jou niet zo gemakkelijk een reactie op achterlaten, maar ik lees je nog wel altijd.

Groetjes,

Dorothé