Pages

6 oktober 2015

31 dagen oktober 31 dagen een bericht dag 6



Deze week schoot het opeens door mijn hoofd: Wat zouden wij nou gedaan hebben zonder internet?

Zaten we dan met zijn allen rond de tafel 's avonds een spelletje te spelen net als vroeger? Of las je het zoveelste boek uit de bibliotheek?
En zouden wij kledingmaaksters nu echt zoveel meer achter de naaimachine zitten omdat we niet afgeleid worden door de computer?
We zouden niet beter weten natuurlijk en onze dag zou toch wel goed besteed zijn. maar dat internet is toch wel erg handig.

Al die informatie over mijn hobby's die ik overal vandaan haal om me zelf steeds weer te verbeteren.
Al die leuke mensen die ik heb leren kennen via het internet zoals de forums en facebook.

Het zal nooit de persoonlijke contacten en vriendschappen vervangen maar het is gewoon een extraatje.

En natuurlijk heeft internet ook veel nadelen, maar die ga ik nu even niet opnoemen want het gaat vandaag om het positieve van internet.

Dus voor de meneer (ik denk tenminste dat het een hij is) die het uitgevonden heeft: Dank je wel!

31 dagen oktober 31 dagen een bericht
Dit was dag 6


0 reacties: