Pages

8 oktober 2015

31 dagen oktober 31 dagen een bericht dag 8


Ik heb mijn Cameo Silhouette nu alweer bijna 5 maanden en ik heb er nog geen moment spijt van gehad dat ik hem gekocht heb. Ook de borduurmachine mis ik nog steeds niet.

Met het computerprogramma dat er bij hoort word ik steeds handiger en ook begrijp ik steeds meer over de instellingen van de Cameo zelf.  Het wanneer, wat en hoe.

Van te voren had ik bedacht dat ik hem vooral voor kleding zou gebruiken, maar tot nu toe ben ik meer met vinyl bezig geweest dan met flex en flock. Al zal dat laatste zeker wel komen.

Niets is meer veilig voor mijn plakkunsten. Ik heb van de week zelfs het raam van mijn hok beplakt met een boompje
.
En wat ik ook niet verwacht is dat ik ook doosjes aan het maken ben.

Het is echt een fijn apparaat met heel veel mogelijkheden waarvan ik nu nog maar een heel klein gedeelte van ken. Dus nog uitdagingen genoeg om aan te gaan.

31 dagen oktober 31 dagen een bericht
Dit was dag 8

1 reacties:

Alice zei

Leuk, het is ook een heel veelzijdig te gebruiken apparaat. Ik heb ook nog niet alles uitgeprobeerd.