Pages

30 oktober 2015

31 dagen oktober 31 dagen een bericht dag 30

In mijn favoriete lycra-winkel kwam ik dit kabouterstofje van tricot tegen en ik was op slag verkocht. Dat kun je toch niet laten liggen? (tuurlijk kan het wel maar ik kan dat dus niet).

Ik zag er meteen een bh in en dat is het dan ook geworden.

Maar hoe bekleed je nu de cups zonder de kabouters te onthoofden? Daar kwam even wat denkwerk aan te pas maar het is me gelukt om ze op de cups allemaal met hoofd te krijgen. Gevolg is wel dat de figuurnaden niet precies op dezelfde plek zitten. Maar dat valt alleen maar op als je het weet.

Het maken was zo leuk, niet alleen door de grappen van iedereen die wist dat ik er mee bezig was, maar omdat het gewoon zo'n leuk stofje is.

Ik had enige twijfel of ik op mijn leeftijd een bh met kabouters er op kan dragen, maar aan de andere kant niemand die het ziet en alleen ik weet dat ik hem aan heb.

Wel ervoor gekozen om er twee hipsters bij te maken, dan heb je al genoeg kabouters. Een tailleslip werd me toch teveel een invasie.

Gewoon een grappig leuk setje erbij, met veel plezier gemaakt.

31 dagen oktober 31 dagen een bericht
Dit was dag 30


4 reacties:

de DIY diva zei

Geweldige lycra. Daar ben je toch nooit te oud voor?

corina zei

Voor zo'n setje ben je nooit te oud.
Vind het een heel erg leuk setje geworden, ga je vast met veel plezier dragen.

Corina

Marian zei

Wat een grappog stofje....kijk, nog een voordeel van lingerie maken....zo'n stofje wat je vast erg leuk vond, kun je niet meer met goed fatsoen voor een ander kledingstuk gebruiken, tenminste, ik zou niet meer in en kabouterrok of shirt gaan lopen, en voor lingerie kan dit wel, want niemand ziet het.....

Jos zei

Toch leuk om met je kabouters rond te lopen terwijl niemand dat weet haha