Pages

1 januari 2016

Creatieve voornemens? Toch maar niet

Elk jaar schrijf ik wel een paar Creatieve Voornemens op mijn blog maar van het meeste komt maar weinig of gaat het net weer op een andere manier.

Daarom dit jaar geen 'gezeur van mij" over Creatieve Voornemens maar ik laat het gewoon allemaal gebeuren.




Het Creatieve Dagboek waar ik eerder over schreef wordt wel bijgehouden, de eerste dagen zijn al ingevuld maar voor de rest gaan we wel zien wat er gaat gebeuren.

Diegene met (creatieve) voornemens wens ik veel succes en ik hoop voor jullie dat ze allemaal uitkomen. Een aantal zal ik volgen via  FB of jullie blogs. Daar verheug ik me weer op want het blijft leuk en inspirerend om te zien wat andere maken..

Tot de volgende keer!

2 reacties:

Alice zei

De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar toegewenst. Wie weet komen er meer voornemens tot stand door ze hier niet te noemen, maar ze voor jezelf op een "denkbeeldige post-it" bij te houden..:-)

Firewoman zei

Het hebben van 'geen voornemen' is ook een goed voornemen hoor ;-)
Fijn, gelukkig, gezond en creatief jaar toegewenst.

Groeten Neeltje