Pages

28 februari 2016

Voorraadbeheer deel zoveel



Dan heb je zoveel verschillende soort tule in alle kleurtjes en dan heb je net geen zwart.
Het wordt toch eens tijd dat ik georganiseerder ga hamsteren.


Verder is mijn kantvoorraad weer aangevuld; het grootste deel door anderen. Dus ik kan er eigenlijk niets aan doen.


En ook kan ik weer heel veel bh's maken want de voorraad voorgevormde cups is ook weer aangevuld. Eigenlijk een beetje saai om te melden maar het hoort er ook bij.


En om te laten zien dat ik toch probeer om nog iets creatiefs te doen, in plaats van alleen maar bezig te zijn met dat hamsteren laat ik hier een foto zien van het plakken van de A-4tjes van een nieuw patroon. Het is eigenlijk bedoeld voor Elke Maand Een Kledingstuk maar of dat ga halen? Ik denk dat ik weer wat later er mee ben, maar het komt goed.

Tot de volgende keer!

1 reacties:

Pieternel zei

Ik ken het probleem hoor: bij mij ligt overal wel wat waardoor ik eigenlijk geen overzicht heb. En zodoende koop ik wel eens iets wat ik al heb. Of net als bij jou: ik heb van alles in huis behalve dat ene wat juist nodig is.