Pages

17 maart 2016

Bloemetjes, bloemetjes en nog eens bloemetjes


Wie mijn blog al langere tijd volgt weet al dat ik gek ben op bloemetjes-stoffen.
Toen ik deze tricot zag liggen op de markt kon ik hem natuurlijk niet laten liggen.  Ik was er meteen verliefd op.  Al die bloemetjes en mooie kleuren geven al meteen een lente-gevoel.

Het is een paneelstof met twee banen met een bloemenmotief met daartussen een brede witte baan.

Het was even zoeken wat het mooiste was, maar uiteindelijk heb ik er voor gekozen om de bh helemaal van het volle bloemenmotief te maken en de slips van het wat meer open motief.

Het patroon is hetzelfde als van de vorige bh, wat goed zit moet je zo laten, en er is verder eigenlijk niets nieuws over te vertellen.

Het wit van de comfort-bandjes is iets te wit ten opzichte van de stof maar huidskleur werd erg saai.

Ik wil gaan proberen om de powernet voor de volgende setjes te verven in leuke kleurtjes  maar dat is iets voor later.

De hipsters zijn van het patroon uit de Ottobre winter 2008. Mijn favoriet model voor het moment. Ik heb er meteen twee gemaakt al staat er maar een op de foto.

Ik ga weer verder met het volgende setje, heb het weer helemaal te pakken.

Tot de volgende keer!

2 reacties:

Alice zei

Vrolijk stofje met de bloemetjes, op naar de lente!

Jos zei

Zo krijg je wel zin in het voorjaar ja!