Pages

5 april 2016

Cameo meerkleurensticker


Hoewel ik er niet zo veel mee doe als ik zou willen speel ik toch nog regelmatig met mijn Cameo Silhouette.

Afgelopen week heb ik mijn voorraad vinyl weer uitgebreid met mooie pastel-achtige kleuren bij Bea's Hobbyplaneet . Mijn favoriete winkel/webshop voor vinyl. Want ook hiervoor geldt dat er nog al veel verschil is in kwaliteit.



Deze keer heb ik een meerkleuren-sticker gemaakt. Je snijdt met de Cameo de onderdelen van je patroon uit in de verschillende kleuren die je nodig hebt. En met behulp van transfer-folie plak je die op een (meestal zwarte) ondergrond.

En op die manier bouw je een plaatje op.  Als je eenmaal de slag te pakken hebt van het recht plakken dan is het erg leuk om te doen want met elke kleur zie je het plaatje opkomen.

Dit is de eerste map die op deze manier is beplakt. Denk zomaar dat er nog meer versierd zullen worden. Ga maar eens op zoek naar een Pooh-beer sticker want die moet er natuurlijk ook een van komen.

Tot de volgende keer!

1 reacties:

Mariette zei

Daar heb ik me nog niet aan gewaagd, maar leuk resultaat!