Pages

13 juni 2016

Ik had het niet moeten doen




Ik had het niet moeten doen, dat rondkijken op Marktplaats, want dit is het gevolg.
6 vuilniszakken met mooie stoffen en 2 vuilniszakken met kant en band.
In totaal bijna 100 verschillende stoffen waarvan de meesten tussen de 2 en 3 meter.

Of ik al niet genoeg had liggen. Maar dit zijn wel heel mooie stoffen met bijpassende voering en kant en band.

Een aantal stoffen zijn al verhuisd naar mijn moeder (of die al niet genoeg had) en de rest zit in mooie opbergdozen die ik er ook bij kreeg.

En voor nu maar Marktplaats blokkeren.


Verder heb ik mijn patronen uitgezocht. Alle oude patroontekeningen weggegooid, want wat moet je nog doen met tekeningen uit 2009?.

De tutorials bij elkaar in een map gedaan en alles verdeeld in mappen.  En toen de Cameo aan het werk gezet voor de lettertjes.


Maar voor nu is het computer uit en Bernina aan want die stoffen moeten toch ook kledingstukken gaan worden.

Tot de volgende keer!

2 reacties:

Mevrouw W. zei

Wow! Wat een goede koop heb je gedaan! Heel veel plezier met al die mooie stoffen.

Marian zei

Tjeee.....wat een voorraad...ik moet toch ook eens kijken daar ;)