Pages

16 juli 2016

Het is er weer tijd voor................de Hamsterstop!



Wat doe je als je kasten uitpuilen van de stoffen en je alleen maar leuke handigheidjes koopt maar er veel te weinig onder die machine vandaan komt?

Juist!
Jullie raden het al!
Er wordt weer een Hamsterstop ingelast.

Al vaker gedaan in de afgelopen jaren, de ene keer gaat het beter dan de andere keer.
Maar ik waag weer een poging. Want mijn voorraadkasten zijn veel te vol en de lingerielade en kledingkast hebben nog ruimte genoeg.

Ik mag geen materialen meer kopen voordat ik  4 lingeriesetjes en 5 kledingstukken heb gemaakt.

De rokken die ik nu geknipt heb tellen voor 1 kledingstuk; de bh waar ik nu mee bezig ben telt niet mee want die is al een heel eind.

Alleen als ik een klosje garen tekort kom dan mag ik naar de winkel; want zonder garen geen kledingstuk. Voor de rest moet ik als ik iets tekort kom het creatief oplossen met mijn voorraad.

Wens me maar sterkte :-)

Tot de volgende keer!

2 reacties:

Mevrouw W. zei

Ik zou dat ook wel eens mogen doen, want hier liggen ook nog genoeg stoffen klaar om weggewerkt te worden. Ik moet wel bekennen dat ik vorige week nog stoffen bij Driessen gekocht heb, onder andere alweer winterstoffen. Voorlopig kan ik wel weer voort ;-)

Marian zei

Ik ben ook met die hamsterstop bezig, maar helpt niets als je ook niet naait...kamertje is bijna klaar, en hoopte dat ik meer plaats over zou hebben, maar ik heb nu nog minder plek dan voorheen...:((((((((