Pages

18 oktober 2016

Beetje over de top setje



Zoals ik al schreef gaat het allemaal voorspoedig met het lingeriemaken zodat ik ook dit setje al kan laten zien.

Het stofje heb ik ergens in het voorjaar gekocht en toen heb ik al geprobeerd om er een bh van te maken maar alles ging fout wat er maar fout kon gaan. Dat werd een enkeltje kliko,

Gelukkig koop ik altijd ruim in want toen ik dit stofje laatst weer tegenkwam kon ik het niet laten om het opnieuw te proberen.

Het is een zachte fluweelachtige tricot stof. Het voelt warm en zacht aan. Dus heel geschikt voor de koude winter die ik toch wel weer verwacht. (dromen van sneeuw en ijs mag toch?)

De cups zijn bekleed met een verticale naad. Die gebruik ik eigenlijk maar heel weinig maar met dit patroon komt het wel mooi uit.

Om de stof nog sprekender te maken, alsof dat nodig was, heb ik er nog wat glittertjes op gemaakt met hotfixsteentjes.

Met het hotfixprogramma Funtime Rhinestone dat ik een paar jaar geleden heb gekocht heb ik eerst een patroon gestippeld. En dit met de steentjes uitgewerkt en gestreken op de cups.
Het patroon heb ik ook weer laten terugkomen op de slip.

De steentjes lijken goed vast te zitten, nu maar hopen dat de wasmachine dat ook vindt.

Gewoon een beetje een over de top setje waar ik de humor wel van kan inzien.

Ook hier is de pasvorm weer goed van, en de zachte stof draagt prettig.

Tot de volgende keer!



3 reacties:

Marian zei

Geweldig....af en toe mag dat wel ja, zo ' over de top'

Diana Boon van Nuland zei

Heel erg mooi Saskia, hou die flow maar lekker vast.
de glittertjes geven de set net dat beetje extra, gewoon gaaf.

Firewoman zei

Die flow lijkt me heerlijk. De steentjes en het over de top mag toch best een keertje!