Pages

29 november 2016

Thema herfst



Op het Zelflingeriemaakforum is het online-thema deze keer Herfst.
Er zijn al een aantal mooie setjes voorbij komen waardoor je ziet hoe verschillend dit thema ingevuld kan worden.

Maar bij mijn stijl past toch beter het vertalen van de kleuren en dat heb ik dan ook maar letterlijk genomen.

De herfstkleuren die (in alle nuances die er zijn) van het najaar zo'n mooi seizoen maken.

Het patroon is dezelfde belijning als die ik gebruikt heb voor dit setje .
Ik heb het daarna ook nog gebruikt voor een setje in bruintinten maar dat heeft mijn blog nooit gehaald omdat ik er geen foto's van gemaakt heb. (maar wel met plezier draag).


Voor de slip was het echt een strijd met de restjes die ik nog had.
Van de bruine lycra kwam ik tekort voor een half voorpand en daarom heb ik maar een oranje baan toegevoegd.

Op de foto kijkt het wat rommelig; ook omdat naden niet zijn doorgestikt.
Ik twijfelde of ik dat wel of niet zou doen, als je het draagt dan zit het mooi strak en dat is het belangrijkste.

Dit was mijn vertaling van het thema herfst, al lijkt het nu alsof de winter al is aangebroken; terwijl ik dit type zeggen ze dat dit de koudste nacht in november was sinds 18 jaar.

Tot de volgende keer!

1 reacties:

Marian zei

Een 'sober' maar echt wel herfstsetje geworden..Mooie herfstige kleuren...
Knap hoe je de verschillende banen zo mooi aan elkaar gekregen hebt, ik heb dit ooit geprobeerd toen met het regenboog thema, maar mislukte hier toen helemaal...