Pages

30 november 2016

Zwarte bh


Wat zal ik nu eens vertellen over dit zwarte setje?

Dat men vindt dat je een zwart lingerie-setje in je kast moet hebben liggen?

Nee, ik ben allergisch voor dat opleggen van dat soort dingen, dan word ik dwars.
Ik heb dan ook geen little black dress in de kast hangen, zowiezo zal ik dat litlle nooit halen.
Maar het neemt niet weg dat ik het mooi vind dat ik nu weer een nieuw zwart setje in de kast heb liggen en het nog leuker is om deze te dragen.

Dat het een stofje is dat lijkt op de Prima Donna collectie?

Dat hadden jullie natuurlijk al lang gezien, heb hem ook nog in het grijs en rood liggen.

Dat er een smal kantje kant op de cup en schouderband verwerkt is?

Ook dat hadden jullie allang gezien.


Dus eigenlijk is er niet zo heel veel over te vertellen.
Een simpel zwart setje, met een hipster en een tailleslip.

En voor het gemak een printje aan de binnenkant van het achterpand. Gemaakt met de Cameo Silhouette en daarna er in gestreken.

Tot de volgende keer!

6 reacties:

Ellen Schoorl zei

Dat het een prachtig mooi en heerlijk setje, ja dat hebben we nu ook gezien.

nettie53 zei

Prachtig setje!

Ineke B zei

Prachtig setje! Mooi ontwerp. Tja ik ben ook wars van dingen die we moeten hebben of doen. Hecht teveel aan de vrijheid van kiezen.
Leuk die hartjes van de Cameo Silhouette, ik moet nog veel oefenen met de Scanncut. 😊

djaktief zei

Leuk hoor Saskia....enne ik wist niet dat je zo dwars was.

Groetjes,

Dorothé

Firewoman zei

Mooie zwarte set. Zwart is altijd handig

Marian zei

Ook weer zo'n mooi setje...een beetje LBD stijl... sjiek dus..
mooi met toch nog een kantje langs de cup...heel stijlvol..