Pages

23 december 2016

Snoepjes bh


Dit stofje kwam ik tegen bij mijn favoriete "lycra"-winkel.
Het is geen lycra maar een tricot-stof.

Jaren geleden had een je bh van het merk Disismi met een vergelijkbare stof, en ik had me voorgenomen dat als ik ooit zo'n stof tegen zou komen dat ik dan ook een snoepjes-bh zou maken.

Het was het laatste stukje van de rol, zo'n 50 centimeter, dus het was even puzzelen om de patroondelen er uit te krijgen maar het is gelukt.

Het is het bekende balconet-model met een comfort-schouderband.

Ik houd wel van dit soort grappige stofjes. Hoe ouder hoe gekker zeggen ze toch?

Tot de volgende keer!

5 reacties:

Marian zei

Ja...dat zal wel 'hoe ouder hoe gekker' want ik vind het ook leuk!!!, terwijl onze dochter dit niet zou dragen denk ik...

de DIY Diva zei

Helemaal top! Doet mij eraan herinneren dat ik ook nog een rest Engels drop stof heb liggen...

Diana Boon van Nuland zei

Wat heerlijk! Heb je eindelijk je stofje kunnen scoren, ik vind hem geweldig. Jouw schouderbanden staan er heel mooi bijpassen zo.

Jos van Kloska! Creatief zei

Ik ben benieuwd wat je maakt als je 80 bent haha.
Ik vind de stof super leuk.

Firewoman zei

Lekker gein8ge zet. Leuk hoor. Een beetje anders kan dus echt leuk zijn 👍