Pages

13 januari 2017

Nieuwe Bernina lockmachine


Omdat mijn Toyotaatje na 14 jaar trouwe dienst toch wel wat oudevrouwtjesmankementen kreeg was ik van de week op MP aan het rondkijken.

Toen zag ik deze pracht van een Bernina staan.
Een berichtje was gauw gestuurd en net zo snel waren we het eens, mocht ik hem komen testen en mocht ze mee naar huis.

En wat ik ben ik blij met deze Bernina 1100D. Wat een mooie steken, en wat werkt het gemakkelijk.

Ik was altijd best wel tevreden met mijn Toyotaatje, ze deed wat ze moest doen en dat is locken, maar je merkt toch echt wel verschil in kwaliteit.

En dat in de maand dat ik meedeed in onze groep op Facebook aan Use What You Have.
Laten we het erop houden dat het met de stoffen tot nu toe goed lukt.

Na Nientje heb ik er nu ook een Nino bij; ik blijf de machines namen geven.

Dan is het toch ook niet zo gek dat ik een beetje moeite heb met het afscheid nemen van mijn Toyotaatje?

Tot de volgende keer!

3 reacties:

Diana Boon van Nuland zei

Dat is een hele fijne machine, ik heb die van mij ook op MP gekocht. :) Veel plezier ermee.

Handmade by Dianez zei

Veel plezier met je nieuwe machine!

Firewoman zei

Veel plezier met deze aanwinst.