Pages

30 juni 2017

Tuniek Knipmode mei 2015


Dit stofje lag eigenlijk al op de stapel 'weggooien' toen ik opeens bedacht dat ik hier wel een tuniek van kon maken.

Het is een zandkleurige katoenen stof met broderie-randen.

De stof had ik vorig jaar gekocht via Marktplaats en ik denk dat het een meter of 5 was.

Het patroon komt uit de Knipmode van mei 2015, maar ook deze keer zonder split omdat ik die maar niet mooi gemaakt krijg.

Eigenlijk had ik aan de schulp-rand ook bij de zoom terug willen laten komen maar de tuniek was te lang en ik moest er toch een stukje afhalen.

Jammer van de rand, maar die laat ik wel weer een keer in een andere werkstuk terugkomen want de restant van de lap ligt weer gewoon in de kast.

Tot de volgende keer!

1 reacties:

Mariette zei

Ik vind 'm juist erg mooi geworden zo, leuk model en zal heerlijk luchtig dragen met warm weer denk ik.